ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ανακοινώσεις

16.10.2015

Ανακοινώσεις

Μέρες Θεσσαλονίκης του Δήμου Θεσσαλονίκης

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενέταξε στις στρατηγικές του δράσεις για την προώθηση της πόλης της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό, μία νέα ενότητα με τον τίτλο «Μέρες Θεσσαλονίκης». Με στόχο την τουριστική σύνδεση μεταξύ της πόλης της Καλαμάτας και της πόλης της Θεσσαλονίκης διοργανώνει την «Ημέρα Θεσσαλονίκης στην Καλαμάτα» στις 22 Οκτωβρίου, με σειρά εκδηλώσεων στο φουαγιέ,  στο αμφιθέατρο και στην πλατεία του Πνευματικού Κέντρου Καλαμάτας. Η προώθηση της πόλης θα στηθεί στους εξής άξονες:
 
                Η Θεσσαλονίκη του πολιτισμού και της ιστορίας των 2400 ετών: Bυζαντινά μνημεία- μνημεία Unesco- αρχαιολογικοί χώροι -Μουσεία, πολιτιστικά events. Μέσα από έντυπο υλικό θα παρουσιαστεί η ιστορία της πόλης στο κοινό της Καλαμάτας. Η έκθεση έργων ζωγραφικής της Αγιορείτικης Εστίας με έργα του Βρετανού Ζωγράφου – Αρχιτέκτονα Doug Patterson με τίτλο «Ζωγραφίζοντας σε τόπους ιερούς. Άθως – Σινά» που θα φιλοξενηθεί στο φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου συνδέει την πόλη της Θεσσαλονίκης με το περιβόλι της Παναγιάς. Η ζωγραφική του, ιδιαίτερη, φωτεινή με τολμηρή γραμμή και λαμπρά χρώματα, υπηρετεί με τον πιο πετυχημένο τρόπο την ομορφιά, τον πλούτο, το μεγαλείο των κτισμάτων, αλλά και την ταπεινότητα, την εσωστρέφεια και την αφιέρωση των Μοναχών. Η Έκθεση είχε πρωτοπαρουσιαστεί στους Εκθεσιακούς χώρους της Αγιορειτικής Εστίας το 2011 και από τότε έχει εκτεθεί και σε άλλους χώρους τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.  Η έκθεση θα λειτουργεί έως τις 13 Νοεμβρίου 2015.
Η Θεσσαλονίκη των γεύσεων –Thessaloniki Food Festival :θα προβληθεί μέσα από τοπικά προϊόντα που θα στηθούν στο παραλιακό μέτωπο της Καλαμάτας σε μια ανοιχτή πρόσκληση προς το κοινό της Καλαμάτας για ένα ταξίδι γευσιγνωσίας. Στο εμπορικό κέντρο θα παρασκευαστεί μπουγάτσα Θεσσαλονίκης, ενώ έξω από το Πνευματικό Κέντρο θα προσφερθούν ζεστά περέκ.
Το παιχνίδι «Μία μέρα στην εικονική Θεσσαλονίκη» φέρνει κοντά στην πόλη της Θεσσαλονίκης το νεανικό κοινό. Η εφαρμογή SKG.360 που δημιούργησε η ομάδα Google Developers, είναι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας που μεταφέρει τον συμμετέχοντα σε μνημεία και πλατείες της Θεσσαλονίκης. Καλούνται να αναγνωρίσουν τα τουριστικά σημεία της πόλης και να κερδίσουν διαμονή σε 5στερα και 4στερα ξενοδοχεία προσφορά της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, για να γνωρίσουν από κοντά την πόλη.
Η Θεσσαλονίκη των κινήσεων των πολιτών εστιάζει στην ευαίσθητη χορδή της πόλης και την συμβολή τους στην τουριστική ανάπτυξη.
 Το ΠΙΚ ΝΙΚ Urban Festival, είναι μία πρωτοβουλία για την ανάδειξη της ζωής των αρχαιολογικών χώρων που παραμένουν συνήθως αναξιοποίητοι και ξεχασμένοι μέσα στους αστικούς ιστούς των πόλεων και την μετατροπή τους σε χώρους ψυχαγωγίας .
Στην αποστολή συμμετέχουν και πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης που θα δώσουν το στίγμα της φοιτητούπολης με την έντονη νυχτερινή ζωή. Τέλος το Thessaloniki Convention Bureau θα παρουσιάσει το συνεδριακό μέτωπο της πόλης. Ακόμη επιχειρηματίες του τουρισμού, ξενοδοχεία και επιχειρήσεις εστίασης θα δώσουν την εικόνα της Θεσσαλονίκης ως  Shopping and Recreation Center of the Balkans.
 
Στις παράλληλες εκδηλώσεις, το Google Developers Group Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης, διοργανώνει workshop-εργαστήρι στην Καλαμάτα για την επίσημη παρουσίαση του Google Cardboard και πως μπορεί το εργαλείο αυτό να τονώσει τον τοπικό τουρισμό και τις επιχειρήσεις. Η ειδική ομάδα GDG VR εστιάζει σε ένα καινοτόμο project που έχει ως στόχο να εισάγει την Εικονική Πραγματικότητα και τις αστείρευτες δυνατότητες που προσφέρει στην Ελλάδα. Απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου και νέους που έχουν ενδιαφέρον για νέες τεχνολογίες. Ένα workshop για επαγγελματίες θα συστήσει νέα, δωρεάν εργαλεία της Google για την προβολή και προώθηση των επιχειρήσεων και πώς χρησιμοποιούνται για μέγιστο αποτέλεσμα. Στα workshops, το Google Developers Group της Θεσσαλονίκης θα δώσει ειδικά αναμνηστικά και gadgets στους συμμετέχοντες, σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης.
 
 
 
 
 
Προϊόντα προσφέρουν οι εταιρείες:
Plaisir, Ble, Γυναικείος Αγροτικός Συνεταιρισμός Αγίου Αντωνίου, Τα Αμπελόφυλλα της Μαριάννας, Σιροπιαστά Σάκης, Παπαγεωργίου, Αγιορείτικη εστία, Αμερικανική Γεωργική Σχολή, Γευσίτυπον, Μπουγάτσα Μπαντής, Αγιορείτικη παράδοση, Νταμπίζας, Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης «Προφήτης Ηλίας». Κτήμα Αρβανιτίδη.
 

Ημερολόγιο εκδηλώσεων

Νοέμβριος
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9

1ο Ελληνο - Σερβικό Forum Τουρισμού - 09 Νοεμβρίου 2018 στο πλαίσιο της Έκθεσης Philoxenia

Το 1ο Ελληνο – Σερβικό Forum Τουρισμού θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 09 Νοεμβρίου 2018 στο Συνεδριακό Κέντρο "Ιωάννης Βελλίδης" στο πλαίσιο της Έκθεσης Philoxenia με διοργανωτές το Ελληνο - Σερβικό Εμπορικό, Βιομηχανικό, Τουριστικό και Επαγγελματικό Επιμελητήριο Β. Ελλάδος και το Επιμελητήριο Ελλάδας - Σερβίας με την υποστήριξη της Δ.Ε.Θ. Helexpo.
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26

3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Την Δευτέρα 26 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου θα λάβει χώρα η 3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο Grand Hotel Palace, στην Θεσσαλονίκη.

Η 3η Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας θα κυμανθεί γύρω από τον ρόλο των γυναικών στην βιομηχανία της Τεχνολογίας και τις εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης μιας επιχείρησης. Μέσω της εκδήλωσης, στοχεύουμε στη δημιουργία, τη διατήρηση και τη διαχείριση ενός παγκόσμιου δικτύου επιχειρηματιών και επενδυτών, προκειμένου να λειτουργούν και να συνεργάζονται σε διεθνές επίπεδο.
27

3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Την Δευτέρα 26 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου θα λάβει χώρα η 3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο Grand Hotel Palace, στην Θεσσαλονίκη.

Η 3η Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας θα κυμανθεί γύρω από τον ρόλο των γυναικών στην βιομηχανία της Τεχνολογίας και τις εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης μιας επιχείρησης. Μέσω της εκδήλωσης, στοχεύουμε στη δημιουργία, τη διατήρηση και τη διαχείριση ενός παγκόσμιου δικτύου επιχειρηματιών και επενδυτών, προκειμένου να λειτουργούν και να συνεργάζονται σε διεθνές επίπεδο.
28

3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Την Δευτέρα 26 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου θα λάβει χώρα η 3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο Grand Hotel Palace, στην Θεσσαλονίκη.

Η 3η Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας θα κυμανθεί γύρω από τον ρόλο των γυναικών στην βιομηχανία της Τεχνολογίας και τις εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης μιας επιχείρησης. Μέσω της εκδήλωσης, στοχεύουμε στη δημιουργία, τη διατήρηση και τη διαχείριση ενός παγκόσμιου δικτύου επιχειρηματιών και επενδυτών, προκειμένου να λειτουργούν και να συνεργάζονται σε διεθνές επίπεδο.
29

3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Την Δευτέρα 26 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου θα λάβει χώρα η 3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο Grand Hotel Palace, στην Θεσσαλονίκη.

Η 3η Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας θα κυμανθεί γύρω από τον ρόλο των γυναικών στην βιομηχανία της Τεχνολογίας και τις εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης μιας επιχείρησης. Μέσω της εκδήλωσης, στοχεύουμε στη δημιουργία, τη διατήρηση και τη διαχείριση ενός παγκόσμιου δικτύου επιχειρηματιών και επενδυτών, προκειμένου να λειτουργούν και να συνεργάζονται σε διεθνές επίπεδο.
30

3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας

Την Δευτέρα 26 Νοεμβρίου έως την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου θα λάβει χώρα η 3η Εβδομάδα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στο Grand Hotel Palace, στην Θεσσαλονίκη.

Η 3η Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας θα κυμανθεί γύρω από τον ρόλο των γυναικών στην βιομηχανία της Τεχνολογίας και τις εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης μιας επιχείρησης. Μέσω της εκδήλωσης, στοχεύουμε στη δημιουργία, τη διατήρηση και τη διαχείριση ενός παγκόσμιου δικτύου επιχειρηματιών και επενδυτών, προκειμένου να λειτουργούν και να συνεργάζονται σε διεθνές επίπεδο.
  

NEWSLETTER